null

Vyberte si typ vozidla
 
 
 
 
 

Otázky ohľadom nákupu a montáže


Kedy mi doručíte objednaný tovar?

Tovar ktorý je objednaný do 12:00 a je skladom doručujeme spravidla na druhý pracovný deň. Čas doručenia nevieme ovplyvniť, avšak v prípade vyžiadania Vám môžeme poslať sledovacie číslo (tzv. tracking number) a môžete kontaktovať Vásho lokálneho kuriera ohľadom času doručenia. V prípade, že tovar nemáme skladom, tak Vás budeme kontaktovať telefonicky alebo mailom.


Ako zaplatím za balík?

Produkty z nášho eshopu posielame na dobierku, takže sumu objednávky musíte uhradiť v hotovosti. Platba kartou nie je možná.


Ako dostanem naspäť zálohu?

Jednoducho! Stačí, ak po montáži nám pošlete naspäť svoj starý diel, najlepšie v krabici od nás. Do balíka nezabudnite vložiť vyplnené tlačivo o vrátení zálohy (najdete ho v prilepenej obálke s faktúrou). Balík pošlite najlacnejšie ako sa dá, odporúčame Slovenskú Poštu. Balík neposielajte na dobierku! Peniaze Vám prevedieme na účet uvedený v tlačive. 


Kedy dostanem naspäť zálohu?

Zálohy posielame spravidla do týžďna od doručenia a skontrolovania obsahu balíka. Prosím berte do úvahy, že prevod môže trvať 1-3 dní. Neváhajte nás kontaktovať, ak ste nedostali peniaze 10 dní od odoslania.


Platí dvojročná záruka aj keď sa nemontuje tlmič / mech  v autorizovanom servise?

Pravdaže! Avšak odporúčame, aby ste montáž zverili odborníkovi ktorí už montoval podobné diely. V prípade otázok ohľadom montáže nás neváhajte kontaktovať, radi Vám poradíme.


Ako vyreklamujem vadný diel?

Prosím kontaktujte nás telefonicky alebo mailom! Viac info najdete tu: Reklamačný poriadok.


 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia