Doručenie zadarmo!
Otázky ohľadom nákupu a montáže
Kedy mi doručíte objednaný tovar?
Tovar ktorý je objednaný do 12:00 a je skladom doručujeme spravidla na druhý pracovný deň. Čas doručenia nevieme ovplyvniť, avšak v prípade vyžiadania Vám môžeme poslať sledovacie číslo (tzv. tracking number) a môžete kontaktovať Vásho lokálneho kuriera ohľadom času doručenia. V prípade, že tovar nemáme skladom, tak Vás budeme kontaktovať telefonicky alebo mailom.
Ako zaplatím za balík?
Produkty z nášho eshopu posielame na dobierku, takže sumu objednávky musíte uhradiť v hotovosti. Platba kartou je tiež možná.
Ako dostanem naspäť zálohu?
Jednoducho! Stačí, ak po montáži nám pošlete naspäť svoj starý diel, najlepšie v krabici od nás. Do balíka nezabudnite vložiť vyplnené tlačivo o vrátení zálohy (najdete ho v prilepenej obálke s faktúrou). Balík pošlite najlacnejšie ako sa dá, odporúčame Slovenskú Poštu. Balík neposielajte na dobierku! Peniaze Vám prevedieme na účet uvedený v tlačive.
Kedy dostanem naspäť zálohu?
Zálohy posielame spravidla do týžďna od doručenia a skontrolovania obsahu balíka. Prosím berte do úvahy, že prevod môže trvať 1-3 dní. Neváhajte nás kontaktovať, ak ste nedostali peniaze 10 dní od odoslania.
Platí dvojročná záruka aj keď sa nemontuje tlmič / mech v autorizovanom servise?
Pravdaže! Avšak odporúčame, aby ste montáž zverili odborníkovi ktorí už montoval podobné diely. V prípade otázok ohľadom montáže nás neváhajte kontaktovať, radi Vám poradíme.
Ako vyreklamujem vadný diel?
Prosím kontaktujte nás telefonicky alebo mailom! Viac info najdete tu: Reklamačný poriadok.