Články

Vyberte si typ vozidla
 
 
 
 
 

Pozor na nekvalitné produkty z "Nemecka" a "USA"!

Čoraz častejšie nás oslovujú podvedení klienti, ktorí naleteli nečestným predajcom na inzertných stránkach a v internetových obchodoch. Predajcovia tam ponúkajú „originál tlmiče, mechy a kompresory z Nemecka alebo USA" za zlomok ceny originálu. Prevažne sú to nekvalitné ázijské falzifikáty, ktoré nevyreklamujete. Pri reklamácií Vám budú posielať ďalšie nefunkčné falzifikáty, až kým to nevzdáte! Nedostanete späť peniaze a ani stratený čas! 


NAŠA SPOLOČNOSŤ REPASUJE IBA ORIGINAL DIELY, TAKŽE SA DOSAHUJE NAJVYŠŠIA KVALITA! KOMPRESORY PREDÁVAME OD ORIGINAL VÝROBCOV AMK A WABCO!


Problémy falzifikátov

Odlamujú sa skrutky uchytenia!

Praskajú mechy!

Nefunguje elektronické prepínanie tuhosti (je to len privarená atrapa)!

Tlmiče búchajú a netlmia, auto je nestabilné!

Ako odhaliť Mercedes-Benz falzifikáty?

Stačí skontrolovať skrutky (viď foto)!

Ako odhaliť predajcu falzifikátov?

Predajcu falzifikátov odhalíte pomerne ľahko, stačí mu položiť nasledovné otázky:

Kto je výrobca predávaného originál dielu?

Original tlmiče a mechy vyrábajú IBASACHS, BWI GROUP, BILSTEIN, MONROE!!!  Neexistuje žiadná druhovýroba, nevyrábajú ich ani eshopy (ako to často uvádzajú)! Kompresory vyrábajú iba AMK a WABCO!

Bude tlmič v krabici výrobcu? Sú štítky výrobcu na tlmiči?

Falzifikáty bývajú v jednoduchých hnedých krabiciach bez mena výrobcu alebo iba s logom predajcu, NIE VÝROBCU (viď foto original Bilstein krabice).

Na tlmičoch falzifikátov sú prevažne štítky iba s textom „Air Suspension High Quality“

Je záruka na tlmič? Dostanete doklad s ktorým si uplatníte záruku v prípade reklamácie?

 Záručná doba nových dielov v EU je 24 mesiacov. Nepristúpte na žiadnú ročnú záruku, ktorú nebudete vedieť dokázať!

Vďaka týmto otázkam si ušetríte peniaze aj starosti! Naša spoločnosť repasuje len ORIGINAL diely, takže sa dosahuje najvyššia kvalita! KOMPRESORY PREDÁVAME OD ORIGINAL VÝROBCOV AMK A WABCO!

 

Záruka vrátenia 100% ceny dielu v prípade nespokojnosti!

Naša spoločnosť  garantuje 100% vrátenie ceny dielu (do 12 mesiacov) v prípade nespokojnosti (poštovné sa do ceny dielu neráta). Stačí splniť nasledujúce podmienky (všetky súčasne):

  1. Doručíte / pošlete nám u nás zakúpený diel s ktorým nie ste spokojní (do 12 mesiacov od nákupu). Diel nemusí byť v pôvodnom balení a môže byť používaný (avšak musí byť kompletný ako pri nákupe).
  2. Doručíte / pošlete nám aj pôvodný starý alebo nefunkčný diel. Ak ste nám ho odovzdali pri kúpe nášho dielu, tak tento bod máte splnený.
  3. Náklady za demontáž / doručenie dielu (a všetky súvisiace náklady) si hradíte sami.

V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať!

 

Oprava tlmičov a mechov

 

Výmena vaku zadarmo a na počkanie!

Výmeníme Vám ZADARMO vankúš pruženia na Vašom vymontovanom tlmiči. Stačí ak nám tlmič donesiete / pošlete  a my na počkanie zmontujeme starý vak a nasadíme nový  ( cca 30min) a tlakovo otestujeme. V prípade záujmu Vám môžeme tlmič zmontovať aj z auta- pre viac info nás kontaktujte!

Ponuka platí pre vozidlá Mercedes ML (W164), GL (X164) a R (W251) Class (iba vankúše, ktoré ste si zakúpili u nás).

 

Záloha za vratný diel

Repasované produkty našej spoločnosti sa predávajú výmenným spôsobom - my Vám predáme repasovaný diel a Vy nám vrátite svoj starý / chybný diel najneskôr do 30 dní od nákupu. Za repasovanú súčiastku sa platí VRATNÁ ZÁLOHA, ktorá bude počas objednávky pripočítaná k cene produktu. Zálohu Vám vrátime po obdržaní Vašej starej súčiastky.

 

Otázky ohľadom problémov s autom


Padlo mi auto, ale po naštartovaní sa zdvihlo...prečo?

V systéme máte únik vzduchu- spravidla je malá prasklina v mechu. Niekedy auto padne za pár minút, niekedy za pár dní. Závisí to od velkosti dierky a napr. aj ako zaparkujete (ako sa dierka odkryje). Diera môže byť v jednom mechu alebo aj vo viacerých. Niekedy sa môže stať, že pár dní auto nepadne vôbec a následne sa chyba zase objaví.

Riešenie: Odporúčame zmerať výšky jednotlívých strán (pri blatníku kolesa) a vymeniť mech / tlmič pri najnižšej strane. Odporúčame taktiež meniť mechy / tlmiče v pároch (buď 2 predné alebo 2 zadné), keďže mechy sú rovnako opotrebované a je otázkou času kedy praskne aj druhá strana (môže to byť pár dní alebo pár mesiacov). Takto si ušetríte čas v servise a šetríte aj kompresor podvozku (nefúka zbytočne).                                   


Padlo mi auto a nedvíha sa vôbec...prečo?

Nefunguje vám kompresor a v systéme máte únik vzduchu- spravidla je malá prasklina v mechu. Kompresor sa  pravdepodobne "odpálil", keďže neustále fúkal do deravého systému.

Riešenie: Najprv je potrebné vymeniť kompresor (aj relé!) a skúsiť zdvihnúť auto. Následne je potrebné odstrániť dieru v systéme. Auto odporúčame sledovať a zmerať výšky jednotlívých strán (pri blatníku kolesa) napríklad večer a ráno. Takto zistíte ktorá strana klesá a ktorý mech / tlmič je potrebné vymeniť. Odporúčame taktiež meniť mechy / tlmiče v pároch (buď 2 predné alebo 2 zadné), keďže mechy sú rovnako opotrebované a je otázkou času kedy praskne aj druhá strana (môže to byť pár dní alebo pár mesiacov). Takto si ušetríte čas v servise a šetríte aj kompresor podvozku (nefúka zbytočne).


Svieti mi na displeji auto so šípkou...prečo?

Auto Vám naznačuje, že niečo nie je v poriadku so vzduchovým systémom. Problémov môže byť viac: zoslabnutý kompresor, úník vzduchu, pokazený snímač výšky auta alebo iná elektronická závada.

Riešenie: Auto je potrebné napojiť na počítačovú diagnostiku ktorá nám presne určí problém.


Búcha a klepe mi auto na nerovnostiach...prečo?

Búchanie môže spôsobovať viac komponentov (silentbloky a čapy), avšak môže to byť aj tlmičom.

Riešenie: Auto je potrebné zobrať do servisu, aby Vám odpojili jednotlivé komponenty podvozku a skontrolovali ich tuhosť. Po vylúčení chyby ostatných komponentov je pravdepodobné, že Vám búcha / klepe tlmič. Nedajte sa zmiasť s tým, že tlmič je "suchý", teda nevytiekol olej. Olej z tlmiča vyteká do mechu, avšak ten je vzduchotesne izolovaný a preto je aj zlý tlmič "suchý". Ak je tlmič univerzálny (nie je pravý / ľavý diel), tak si môžete skúsiť prehodiť tlmiče a otestovať, či sa "prehodilo" aj búchanie. Následne je potrebné vymeniť tlmič.


Auto nie je padnuté, ale stojí nakrivo...prečo?

Auto môže mať zlú kalibráciu, alebo poškodený snímač výšky.

Riešenie: Auto je potrebné zobrať do servisu a skontrolovať fyzicky snímače výšok. Môžu byť zlomené / skrivené alebo je poškodená kabeláž. V takomto prípade je potrebné vymeniť diel a dať ho na diagnostiku a auto nakalibrovať. Ak nie sú snímače poškodené, tak môžno postačí PC kalibrácia.


Auto je raz extrémne vysoko a raz extrémne nízko...prečo?

Auto má pravdepodobne poškodený (zlomený) snímač výšky.

Riešenie: Auto je potrebné zobrať do servisu a skontrolovať fyzicky snímače výšok. Môžu byť zlomené / skrivené alebo je poškodená kabeláž. V takomto prípade je potrebné vymeniť diel a dať ho na diagnostiku a auto nakalibrovať.


Hučí mi kompresor...prečo?

Máte slabý kompresor- kompresor sa  pravdepodobne "odpálil", keďže neustále fúkal do deravého systému.

Riešenie: Najprv je potrebné vymeniť kompresor (aj relé!). Následne je potrebné skontrolovať, či nemáte dieru v systéme. Auto odporúčame sledovať a zmerať výšky jednotlívých strán (pri blatníku kolesa) napríklad večer a ráno. Takto zistíte, či niektorá strana klesá a ktorý mech / tlmič je potrebné vymeniť. Odporúčame taktiež meniť mechy / tlmiče v pároch (buď 2 predné alebo 2 zadné), keďže mechy sú rovnako opotrebované a je otázkou času kedy praskne aj druhá strana (môže to byť pár dní alebo pár mesiacov). Takto si ušetríte čas v servise a šetríte aj kompresor podvozku (nefúka zbytočne).


Neviem prepnúť tuhosť podvozku (šport / comfort)...prečo?

Problém je s niektorým elektronickým ventilom tlmiča - buď je zlý kontakt alebo sa vypálil.

Riešenie: Najprv je potrebné auto napojiť na diagnostiku, aby nám povedala ktorá strana je vadná. Následne na tej strane treba skontrolovať kábel ktorý vychádza z tlmiča, či nie je poškodený. Ak je v poriadku, tak ho demontujte z tlmiča, odpojte od auta a skontrolujte / vyčististite koncovky. Pomôcť môže aj kontaktný sprej. Následne všetko napojte na pôvodné miesto. Skúste, či funguje prepínanie. Ak nie, tak je vypálený elektroventil a je potrebná výmena celého tlmiča.


Upozornenie: Tento text je len informatívny, preto sa vždy poradte s odborníkom! Prevádzkovateľ stránky nenesie žíadnu zodpovednosť za nesprávnu diagnostiku závady auta.

 

 

 

 

 

 

 

 

Otázky ohľadom naších produktov


Čo znamená repas tlmiča alebo mechu?

Repas od našej spoločnosti znamená, že originálny diel sa rozobere do najmenších komponent a všetky nefunkčné komponenty sa nahradia novými. Tlmič dostane nový hydraulický olej, teflon pásku na hriadeľ, kompozičné púzdro a nové tesnenia. Mechová časť dostane nový gumený rukáv, ktorý je cca o 1 mm hrubší ako originál. Mech nalisujeme pozinkovanými ocelovými prsteňmi vylepšeného dizajnu (vlastná výroba). Každý kovový dieľ sa očistí a nastrieka novou farbou. Následne sa tlmič kompletne zloží a viacnásobne testuje. Nové tesnenia a nová prachovka je samozrejmosť.       


Repasujete aj kompresory?

Nie, zákazníkom ponúkame originál kompresory WABCO a AMK za najlepšie ceny. Tieto značky predávajú v autorizovaných servisoch a máte ich namontované aj v aute. Relé je samozrejmosťou balenia.


Bude mi pasovať súčiastka?

Pravdaže! Jedná sa o opravené originál diely, všetky parametre ostali pôvodné.


Bude vadiť ak ostatné tlmiče / mechy sú na aute pôvodné a namontujem si tam repasovaný?

Vôbec nie! Jedná sa o opravené originál diely, všetky parametre tlmiča /  vankúša ostali pôvodné.


Platí dvojročná záruka aj keď sa nemontuje tlmič / mech  v autorizovanom servise?

Pravdaže! Avšak odporúčame, aby ste montáž zverili odborníkovi ktorí už montoval podobné diely. V prípade otázok ohľadom montáže nás neváhajte kontaktovať, radi Vám poradíme.


 

 

 

 

Otázky ohľadom nákupu a montáže


Kedy mi doručíte objednaný tovar?

Tovar ktorý je objednaný do 12:00 a je skladom doručujeme spravidla na druhý pracovný deň. Čas doručenia nevieme ovplyvniť, avšak v prípade vyžiadania Vám môžeme poslať sledovacie číslo (tzv. tracking number) a môžete kontaktovať Vásho lokálneho kuriera ohľadom času doručenia. V prípade, že tovar nemáme skladom, tak Vás budeme kontaktovať telefonicky alebo mailom.


Ako zaplatím za balík?

Produkty z nášho eshopu posielame na dobierku, takže sumu objednávky musíte uhradiť v hotovosti. Platba kartou nie je možná.


Ako dostanem naspäť zálohu?

Jednoducho! Stačí, ak po montáži nám pošlete naspäť svoj starý diel, najlepšie v krabici od nás. Do balíka nezabudnite vložiť vyplnené tlačivo o vrátení zálohy (najdete ho v prilepenej obálke s faktúrou). Balík pošlite najlacnejšie ako sa dá, odporúčame Slovenskú Poštu. Balík neposielajte na dobierku! Peniaze Vám prevedieme na účet uvedený v tlačive. 


Kedy dostanem naspäť zálohu?

Zálohy posielame spravidla do týžďna od doručenia a skontrolovania obsahu balíka. Prosím berte do úvahy, že prevod môže trvať 1-3 dní. Neváhajte nás kontaktovať, ak ste nedostali peniaze 10 dní od odoslania.


Platí dvojročná záruka aj keď sa nemontuje tlmič / mech  v autorizovanom servise?

Pravdaže! Avšak odporúčame, aby ste montáž zverili odborníkovi ktorí už montoval podobné diely. V prípade otázok ohľadom montáže nás neváhajte kontaktovať, radi Vám poradíme.


Ako vyreklamujem vadný diel?

Prosím kontaktujte nás telefonicky alebo mailom! Viac info najdete tu: Reklamačný poriadok.


 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia